29 Ocak 2015 Perşembe

Aşk Büyüleri Kitabı İşe Yarıyor Mu?

Son zamanlarda sürekli Aşk Büyüleri diye bir kitapla alakalı sorular alıyorum. Neden bunu bana soruyorsunuz bilmiyorum tabii :) Belki de bu blogda sürekli sizlere büyü şöyle günahtır böyle fena bir şeydir, medyumlara para kaptırmayın diye telkinlerde bulunduğum içindir, kim bilir?

En sonunda Fesuphanallah deyip gittim kitabın satıldığı siteye baktım. Enteresan geldi açıkçası.Kitabın satış sayfasının son derece dikkat çekici olduğunu kabul etmeliyim. Özellikle de Kur-an'dan ayetler kullanılmıyor falan denilince şaşırdım. Malum bizde büyü deyince başka bir şey gelmiyor insanın aklına. İnançlı da bir insanım ve biliyorsunuz Allah'ın ayetlerini kullanarak birine zorla bir şey yaptırmaya çalışmak hem günah hem de tehlikelidir. O medyumlar cehennemde yanacaklarını bile bile nasıl giriyorlar bu işlere hiç anlamıyorum açıkçası. Her neyse konumuz bu değil. Gittim kitabı satın aldım, merakıma yenildim.

Şimdi sevgili okurları aydınlatma vakti geldi. Evet arkadaşlar gerçekten de ayet falan yok. Öyle bildiğimiz şekilde hiçbir şey yok. Peki ne var? Söylemem, dermişim! Söyleyeceğim tabii ki de! Wicca büyüleri var. Wicca büyüleri eski çağlardan beri süregelen büyüler. Hatta dinlerin oluşumundan bile önce. Hani ortaçağda cadıları yakıyorlardı ya, işte o cadıların yaptıkları büyüler! Anladığım kadarıyla büyülerin etkisi inanmak ve gerçekten isteyerek konsantre olmakla artıyor. Düşünün mesela canınız bir şeyi çok ister, kimseye söylemezsiniz ama bir de bakmışsınız o istediğiniz şey kendiliğinden size gelmiş. Çekim yasasının biraz daha kuvvetlisi gibi diyelim. Genel olarak mumlar, kokular ve şiirsel dizelerle yapılan büyülerden ibaret. Sanırım 50 kadar büyü var kitapta.



Bu nedenle bence bahsedilen kitaptaki uygulamalar masum. Siz de bulur ve okursanız anlayacaksınız zaten. Gelelim işe yarayıp yaramadığına...Ben denemedim açıkçası çünkü şu anda ihtiyacım yok. Sevgilimle ayrıldık ama geri dönmesini istemiyorum. Belki yeni aşk büyüsü yapabilirim :) Yaparsam ve işe yararsa haber de veririm tabii ki. Ama kitabı alıp da faydasını görmüş/görmemiş olan varsa bu yazının altına yorum yapsınlar ki herkes faydalansın bence.


Bu arada kitap www.gerigetirmeduasi.com adresinde satılıyor. Adrese bakıp da sadece eski sevgili için olduğunu sanmayın, sevgiliniz yoksa onun için de var, hatta mevcut sevgilinizle ilişkiniz düzelsin ya da daha iyiye gitsin diye de var. Çeşit bol, açık büfe :) Yalnız bir kitap için fiyatı biraz pahalı gibi geldi bana. Sonra düşündüm, hacıya hocaya gitsen kaç yüz milyon kaptıracaksın yani...Bunda en azından hem risk düşük hem de günah bir şeyler yok. Ne bileyim denemekten bir zarar gelmez. Ama eski sevgiliniz için düşünüyorsanız sadece büyüyle sınırlı kalmayın psikolojik taktikleri de işin içine katın, ki o bilgi bu blogda var, üşenmeyin okuyun gız gardaşlarım ve biraderlerim.